قفس پرنده Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

ارسال نشیمنگاه و تاب اسباب بازی به عنوان هدیه نظافت آسان مناسب برای انواع پرندگان

قفس های سیمی بسیار ماندگارتر و بهتر از قفس های بامبو یا چوب هستند و امروزه در قرن بیستم، قفس های فلزی بیشتر طرفدار دارد.

فیس بوک توییتر لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ

قابلیت باز و بست و مونتاژ مجدد و نگهداری و جابه جایی پرندگان

برای اینکه نگهداری از پرنده ساده­تر شود و سلامتی او در قفس به خطر نیافتد هنگام خرید یک محصول مناسب توجه داشته باشید که قفس فضای کافی برای نصب وسایل جانبی را داشته باشد.

بنابراین شما قفس خود را دارید. شاید به شما و یا سازمان شما، فروش یک حیاط یا یکی از شما که تا به حال برای یک مدت که نیاز به یک قبل قبل داشته باشد، اهدا شد. اما بدون توجه به مسیر کسب، قفس شما باید رنگ آمیزی شود. قبل از اینکه برخی از نقاشی ها روی آن قفس بپوشند، باید هویت جدید خود را تهیه کند. سطح فلز تمام رنگی باید تمیز، صاف و آزاد از زنگ زدگی باشد. با استفاده از برس سیم خود را برای گرفتن تمام پوسته پوسته شدن از قفس و سندباد خود را برای صاف کردن سطوح پس از استفاده از قلم مو.

در زمان تمیز کردن قفس پرنده طبیعاتا یک فکری هم باید به حال وسایل داخل آن که شامل چوب های نشیمن ، اسباب بازی طوطی و امثال آن و اطراف قفس کنیم ، پس روش تميز كردن قفس پرنده به سه بخش مهم تقسیم می شود

توری مش را به اندازه فریم ها ببرید و با استفاده از میخ دو سر آن ها را به فریم چوبی وصل کنید. ابتدا هر چهارگوشه توری را به چهارگوشه قاب چوبی فیکس کنید.

این امکانات شامل: جا دانه ای، جا آبی، تاب برای نشستن پرنده، لانه پرنده و دیگر مواردی از این دست می باشد.

نشیمنگاه شاخه درخت: اگر بتوانید از شاخه­های طبیعی درخت در قفس استفاده کنید بسیار عالی است. زیرا ناهمواری چوب موجب شده که فشاری یکسان به پای پرنده وارد نشود. چوب نارون، زبان گنجشک، انگور و زغال اخته بهترین انتخاب خواهد بود.

سوالات متداول حریم خصوصی ثبت شکایات شرایط و ضوابط read more خرید اینترنتی راهنمای خرید و ثبت نام شبکه های اجتماعی

به طور کلی اندازه هر چشمه بین ۱ تا ۲.۵ سانتی‌متر است که می‌توان با کمک آن یک توری عالی را ایجاد کرد. همچنین نباید فراموش کنید که چشمه‌های بزرگ‌تر برای ساخت قفس مناسب نیستند و باید در سایر موارد از آن استفاده کرد. 

حال که اقدام به خرید قفس طوطی خود کرده‌اید این سوال پیش می آید آن را در کجای خانه قرار دهیم؟ چه امکاناتی را ...

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

Report this wiki page